قانون برتر جذب اسرار سلامتی

Wiki Article

عبارات تاکیدی هم بکار میبرم اتفاقا . ولی همش اتفاقات و افرادی که منو ناراحت کردند و به من طعنه زدند از توی ذهنم مرور میشه راه حلش چیه ؟

اینکه سلامتی یک امر طبیعی و همیشگی است که هر کسی پا به این دنیا می گذارد آنرا با خود دارد و تا هر زمانی که زنده است و زندگی می کند همیشه باید سالم، سلامت، شاد، عاشق و امیدوار زندگی کند تا اینکه روزی عمرش تمام شود و شب بخوابد و فردا بلند نشود.

ما از نتایجی که این دوره برای شما می آورد اطمینان کامل داریم، ولی شاید باورش برای شما کمی سخت باشد.

در همانروز چند نشانه دیگر نیز دریافت کردم که نشان از این بود که تصمیم درستی را گرفته ام و تا الان که در حال تایپ کردن این مطالب برای شما هستم فقط دو روز از این موضوع گذشته است و چنان هیجانی برای برگزاری این دوره دارم که مطمئنم یک دوره تک، خاص و بی نظیر در بین همه مطالبی که تابحال از من و از جای دیگر آموخته اید می شود.

کافی است در مکانی آرام و ساکت بنشینید، دکمه‌ی پلی را بزنید و مطابق راهنمایی‌های من پیش بروید.

جنبش اندیشه نو از آموزه‌های فینیاس کویمبی در اوایل قرن نوزدهم شروع شد. وی در اوایل زندگی، به بیماری سل مبتلا شد. متأسفانه درمان دارویی جواب نداد، بنابراین تصمیم گرفت تا از وطنش، لبنان به نیو همسفیر برود.

روی لینک «دانلود جزوه تارهای اتری» بزنید، یا این لینک رو کپی کنید و در بخش سرچ مرورگر کروم قرار بدین. بعد از دانلود، فایل در بخش بارگیری های مرورگر کروم میره. اونجا رو چک کنید.

از آن سالها یادم می آید که در دفتری نوشته بودم دوره معجزه سلامتی و همیشه آنرا می دیدم و می خواندم و دوست داشتم روزی آنرا برگزار کنم.

اگر ماشین یا خانه ی خود را برای فروش گذاشته اید و دلتان نمی آید بفروشید و فروش هم نمیرود

یک زن قوی و محکم، ‌زنی است که طرز فکر درستی دارد و از توانایی بالایی در کمک کردن به دیگران برخوردار است. برای ترویج چنین ایده‌ای درباره زندگی،‌ همراه با بزرگ‌تر شدن دختران، با او در فعالیت‌های داوطلبانه و خیرخواهانه مشارکت کنید.

کاربر گرامی؛ برای دریافت مطالب نسبت به تهیه عضویت اشتراک الماس اقدام نمایید بستن

استفاده از قانون جذب برای سلامتی در دوران پیشگیری از بیمار شدن؛ ذهنیت و باوری که ما داریم تعیین کننده بروز بسیاری از اتفاقات در زندگی شخصی ما می باشد. اگر شما بتوانید باور مثبتی در تصور خود ایجاد کنید و هرگز به این فکر نکنید که ممکن است بیماری وارد زندگی شما شود، مطمئن باشید که به نسبت فردی که دائما در مورد سلامتی خود نگران می باشد، کمتر بیمار می شوید. برخی شرایط مانند تصادفات مرگبار، سقوط کردن و غرق شدن نیز وجود دارند که شرایط بروز آنها فرق می کند.

آنها اينجا نسخه ای که به دیگران می دهند چیزی جز باور به ناتوانایی خودشان نیست و آن باور هم پیامی یا نتیجه ای جز ناتوانی برای مشورت گیرنده ندارد.

امروز که دارم با شما صحبت می کنم سالهاست که به لطف خداوند مهربان با اجرای قوانینی که قرار است در این دوره ی سراسر معجزه بیاموزید در سلامت کامل در همه ی جنبه های زندگی ام بسر میبرم بدون مصرف کمترین دارو یا کمترین ناراحتی.
کسانی که برای زندگی خود هدف و برنامه دارند و دوست دارند به خواسته های خود برسند

یک برنامه‌ای در این ارتباط روی تلفن همراه خود نصب کنید تا در ساعت مشخصی از روز آن‌ها را برای شما ارسال کند.

ما از نتایجی که این دوره برای شما می آورد اطمینان کامل داریم، ولی شاید باورش برای شما کمی سخت باشد.

بعد از این مراقبه، باید در مورد پیام‌هایی که دریافت کرده‌اید، در دفترچه یادداشت‌تان نگارشِ آزاد کنید. 

روی لینک «دانلود جزوه تارهای اتری» بزنید، یا این لینک رو کپی کنید و در بخش سرچ مرورگر کروم قرار بدین. بعد از دانلود، فایل در بخش بارگیری های مرورگر کروم میره. اونجا رو چک کنید.

امیدوارم مطالب سایت براتون مفید باشه, هر سوالی داشتید می تونید تو بخش نظرات مطرح کنید, در اولین فرصت جواب می دم.

ما باید باور کنیم و درک کنیم که پدید آورنده یا بوجود آورنده هر کدام از این بیماری ها، چیزی به جز یک فکر بیمار یا یک رشته افکار بیماری زا نبوده و نیست و چنانچه فکری مخرب و از جنس بیماری در ذهن شخصی از هر طریقی نفوذ کند و در آنجا زیاد مرور شود، کم کم رشد می کند و تبدیل به یک باور مخرب در او می شود و این باور مخرب تبدیل به رفتاری مخرب یا نادرست می شود که نتیجه آن رفتار نادرست می شود بیماری.

از آن سالها یادم می آید که در دفتری نوشته بودم دوره معجزه سلامتی و همیشه آنرا می دیدم و می خواندم و دوست داشتم روزی آنرا برگزار کنم.

فردی بوده اند افسرده و تحت درمان که حدودا سیزده سال همه ی انواع داروهای افسردگی را مصرف کرده اند و هرگز و هیچوقت نتیجه نگرفته اند.

شروع بیماری شما از اولین رفتار نادرستی که در چندین سال پیش انجام  داده اید آغاز شده و قدم به قدم با تکرار آن رفتارهای نادرست شما خودتان را به بیماری نزدیک و نزدیک تر کردید و اکنون آن بیماری بر شما آشکار شده است.

از این جهت خودم را فردی که شایستگی آموزش دادن در حوزه سلامتی و کمک به دیگران برای بدست اوردن سلامتی شان  دارد می دانم، نه تنها شایستگی آنرا دارم بلکه در این حوزه بسیار قدرتمند و قوی عمل کرده ام و بسیار هم در این حوزه آگاهی دارم.

عضویت راهنمای خرید درباره ما

آنها نسخه ای که به دیگران می دهند چیزی جز باور به ناتوانایی خودشان نیست و آن باور هم پیامی یا نتیجه ای جز ناتوانی برای مشورت گیرنده ندارد.

اگر دختر شما شدیدا به هنر، موسیقی،‌ ادبیات و... علاقه‌مند است، شما باید پشتیبان و طرفدار علاقه‌مندی او باشید، نه مانع او.

Report this wiki page